gamesync, betrouwbaar of niet?

Hoi dit is mijn eerste post! 


Als Sims 4 fan vind ik uitbreidingen natuurlijk fantastisch!
Maar zijn deze als meisje van 13 dat soms wat geld verdient met oppassen redelijk duur😔. En daarbij kan ik niet gewoon via Origin uitbreidingen kopen door het feit dat ik een kinderaccount heb. Dus na een lange tijd zoeken kwam ik bij de site www.gamesync.nl waar ik deze een stuk goedkoper vond. Maar ik vond het eigenlijk te goedkoop want ik zag uitbreidingspakketten voor de helft van de prijs van Origin. Hierdoor begon ik te twijfelen want hoewel het eigenlijk goedkoop was voor een uitbreidingspakket het zou duur zijn als je er niks voor zou krijgen. Dus na een paar dagen zo nu en dan op het internet te kijken naar recensies heb ik toen een bundelpakket gekocht voor 26 euro ofzo. En ik was zo blij want inderdaad de gamecode verscheen binnen 2 minuten in mijn postvak!😄😄 Ik kon de site dus vertrouwen. Maar ik had wel ooit gehoord dat de codes nep kunnen zijn dus alsnog met lichte zenuwen vulde ik de gamecode in, en hij werkte en mijn uitbreiding begon zich direct te downloaden. Ik denk dus dat als je het mij vraag je www.gamsync.nl 100% kunt vertrouwen. Mochten ze alsnog een foutje maken bij je bestelling? Maak je geen zorgen! Ik heb gehoord dat hun klantenservice erg goed en snel werkt. Oh en trouwens voor de Sims 3 spelers gamesync verkoopt ook Sims 3 uitbreidingen! 

Tot het volgende artikel! Bye xxx hetsimsmeisje




Reacties